Frequently Asked Questions

Heb je een vraag? Misschien vind je het antwoord in onze FAQ (Vaak gestelde vragen).
Staat hij er niet tussen? Neem gerust per mail of telefoon contact met ons op!

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Je ziet bij de producten gelijk of deze op voorraad zijn of wat de levertijd is. Op voorraad en voor 16:00 besteld? Zelfde dag verstuurt. Ligt het niet op voorraad dan hebben we het vaak met 2/3 dagen in huis. Zodra het binnen is versturen we het dezelfde dag.

Ik wil mijn product retourneren

Tuurlijk, geen enkel probleem. Geef binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aan dat je wilt retourneren en wij betalen je je aankoop bedrag terug. Let op: uiteraard moeten de producten ongebruikt, in de originele verpakking en netjes geretourneerd worden.

Retouren kan via het Retourformulier.

Retourkosten zijn voor eigen rekening met uitzondering van foutief ontvangen producten.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Wij geven 6 maanden garantie. Maar let op er zit verschil tussen fabrieksklachten (fabricage fouten) en gebruiksklachten. Slijtage en gebruikssporen vallen niet onder deze garantie. Uiteraard helpen we je graag en kom bij klachten of opmerkingen gerust bij ons langs! Meer info: lees onze garantie. (LINK)

De status van een bestelling volgen

Zodra je bestelling bij ons de deur uit is krijg je na de eerste scan van de vervoerder een Track and Trace mail.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling

Geen probleem! Geef binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan dat je wilt retourneren en wij betalen je aankoopbedrag terug. Let op: uiteraard moeten de producten ongebruikt, in de originele verpakking en netjes geretourneerd worden.

Krijg ik een factuur?

Zeker! Na betaling wordt deze gelijk naar je gemaild!

Ik wil schoenen opsturen ter reparatie

Bespaar je zelf tijd. Nadat je de gekozen reparatie hebt besteld sturen we je verzendmaterialen en een verzendlabel toe. Je hoeft de schoenen alleen nog naar DHL of DPD te brengen. Na de reparatie krijg je de schoenen ook retour via DHL of DPD.

Mag ik bestelde schoenen passen?

Zeker! Maar we vragen je wel extra voorzichtig te zijn. Buiten lopen of op vuile en/of grove vloeren waardoor de zool beschadigt of vuil is een reden om de schoenen niet retour te accepteren. Passen ze niet? Retourneren van onbeschadigde schoenen is geen probleem. Kosten zijn wel voor eigen rekening.

Stuur ons een email!





    Klantenservice:
    085 – 047 98 60
    info@protoplast.nl

    Adres:
    Korte Spruit 10
    7773 NR Hardenberg

    Openingstijden Klantenservice:
    Werkdagen: 9:30 tot 17:00

    KVK: 70979995
    BTW: NL858533133B01